Crisis? What Crisis?

Tothom és conscient que els que han generat la crisi, no estan pagant les conseqüències, sinó que és la població qui n’està pagant els plats trencats.

Es de suposar que aquesta situació, també afecta als ajuntaments, i que per tant les arques municipals de Pineda estan buides.

Si és així, com és que el nostre ajuntament es gasta milers d’euros en fer monuments de qüestionable sentit estètic i polític? Potser és que els diners han sortit dels sous estratosfèrics d’alguns membres del govern, o potser han fet una col·lecta entre tots els militants.

Evidentment tots coneixem la resposta, i per això ens preguntem si realment el nostre ajuntament té pocs diners per gastar, o bé els senyors del PSC i ERC creuen que aquestes són les necessitats més urgents que té el poble, obviant la brutal taxa d’atur, els desnonaments, la gent incapaç de pagar la hipoteca a final de més o el preocupant augment de gent que rebusca a contenidors o s'espera a la porta del supermercat per arreplegar el menjar que es llença.

Aquesta despesa en monuments absurds i actes purament propagandístics, enmig d’aquesta crisi econòmica, ens fa dubtar si realment l’equip de govern és conscient de la situació econòmica i de les problemàtiques reals del poble.

Tant si com no, deixa els nostres representants polítics en molt mal lloc, sense poder donar la més mínima confiança als ciutadans de Pineda.