Per un Passeig de Mar digne per Poblenou

La  CUP  ha  pogut  confirmar  que  el  càmping  Caballo  de Mar no té llicència i que està pendent d’enderroc.

Finalment, després de mesos de treball s’han pogut aclarir tots els dubtes. El  càmping  caballo  de  Mar  no  té  concessió  ni  disposa  de  llicència  i  en paraules  textuals  del  Ministerio,  “està  pendent  d’enderroc”. (Malauradament  ens  consta  que  s’ha  recorregut  la  sentència  per  un defecte de forma i encara podríem trigar 3 o 4 anys a veure l’enderroc.)

Això vol dir que desapareix la servitud de pas per a vehicles i que el cost d’expropiació no són els 10 milions que deia la revista municipal Aprop.  L’enderroc  i  l’expropiació  no  costarà  ni  un  cèntim  a  Pineda  i  el  més important:  NO  HI  HA  CAP  IMPEDIMENT  PER  A  CONTINUAR  EL  MATEIX

MODEL DE PASSEIG PER A TOT EL POBLE.

També  volem recordar  que  per  aquest fet, tant  el  Ministerio  de  costes, com el departament de  costes de  la Generalitat, no han autoritzat  la 1a fase del projecte, i que només s’ha autoritzat l’asfalt del vial que porta al càmping.

Tot  i  no  aparèixer  al  web  de  l’ajuntament,  la  CUP  ha  pogut saber  que l’ajuntament ja està licitant les obres de la 2a fase i demanem a l’Alcalde més transparència i que aturi el concurs.

D’altre  banda,  anunciem  que  en  breu  convocarem  a  tots  els  partits (inclosos  el  PSC)  per  reconduir  la  situació  i  buscar  la  millor  sortida.

Qualsevol col∙lectiu o associació interessada en participar de la trobada, es

pot posar en contacte amb el correu electònic de la CUP.