Notícies de Pineda

La  CUP  ha  pogut  confirmar  que  el  càmping  Caballo  de Mar no té llicència i que està pendent d’enderroc.

Finalment, després de mesos de treball s’han pogut aclarir tots els dubtes. El  càmping  caballo  de  Mar  no  té  concessió  ni  disposa  de  llicència  i  en paraules  textuals  del  Ministerio,  “està  pendent  d’enderroc”. (Malauradament  ens  consta  que  s’ha  recorregut  la  sentència  per  un defecte de forma i encara podríem trigar 3 o 4 anys a veure l’enderroc.)

Aquest divendres dia 20 de febrer, a les 19:00 a Can Comas, l'Assemblea de la CUP de Pineda de Mar realitzarà una assemblea oberta amb la intenció de l'informar de les línies de treball bàsiques que ens plantegem de cara a les properes eleccions municipals. Alhora que vol ser un punt d'intercanvi de les idees, aportacions, necessitats de tots els pinedencs i pinedenques.

Us esperem!

L'assemblea de la CUP de Pineda de Mar ha començat els contactes amb la COS (Coordinadora Obrera Sindical), per tal de propiciar l'èxit de la convocatòria de la propera vaga general del dia 29 de març. S'ha apuntat a donar tot el suport, especialment al sector sanitari i educatiu. Els propers dies començaran les accions de difusió de convocatòria de vaga que culminarà amb un acte central a Mataró al migdia i amb la manifestació que hi haurà a Barcelona a la tarda. Animem a tothom a afegir-se a la protesta contra aquesta agressiócontra els nostres drets laborals.
Avançar cap a la transició democràtica i treballar per oferir al poble català un model nacional i social alternatiu
Sota el lema 'No els hi seguim el joc... el 20-N abstenció', la CUP de Pineda va iniciar aquest divendres una campanya per promoure l'abstenció a les eleccions espanyoles, on es marca com a objectiu el reforçament del projecte d’Unitat Popular als Països Catalans.
La Candidatura d'Unitat Popular (CUP), el divendres dia 4, ha entregat mitjançant instància, les 470 signatures recollides durant un mes, demanant la retirada temporal de l'ordenança municipal que s'aplica actualment, que retira i sanciona les bicicletes lligades al mobiliari urbà
La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) no es presentarà a les eleccions espanyoles del 20 de novembre i farà campanya per demanar l'abstenció. Els motius pels quals hem pres aquesta decisió són els següents:
Davant de la interlocutòria del TSJC contra el model educatiu català i la llengua, la CUP ha fet una crida a la comunitat educativa perquè la desobeeixi. Demanen a la Generalitat de Catalunya que 'no s'agenolli davant d'una nova imposició de l'Estat'. Els independentistes consideren que l'ús del català com a llengua vehicular de l’ensenyament al Principat s’ha mostrat vàlid com una eina de cohesió social, i a més ha permès la integració dels alumnes nouvinguts provinents d’arreu del món.
En aquest sentit, opinen que la interlocutòria del TSJC 'no fa més que alimentar una fictícia imposició del català a Catalunya, idea alimentada per l'extrema dreta espanyolista del PP, Ciutadans i entitats com Convivència Cívica Catalana, que lluny de vetllar per la pau social, mantenen un discurs violentíssim, cercant el conflicte permanent'.
La campanya s'ha iniciat aquesta setmana, es durà a terme des de tots els nuclis locals de la comarca i es va presentar dimecres en una roda de premsa a l'hospital de Mataró.
El regidor de la CUP a Argentona, Eudald Calvo, serà també conseller comarcal. La nova composició del Consell Comarcal del Maresme comptarà amb representació de la CUP després que en les passades eleccions municipals passés de dos regidors a onze.

Pàgines