Resultats de les enquestes de l'assemblea oberta

Resultats de les enquestes de l’assemblea oberta

El passat més de desembre la CUP de Pineda de Mar va convocar a tota la població interessada en el projecte municipalista que es portarà a terme a les properes eleccions. L’assemblea oberta feta a la sala d’actes de l’Hotel Montpalau, es van donar unes enquestes que subdivideixen els eixos temàtics a tractar en tres grans blocs. Poble viu i actiu, poble en transició i poble sostenible. Els punts més debatuts i votats de cada bloc són els següents:

Poble viu i actiu

Millorar la participació ciutadana: fomentar els consells de participació oberts i la capacitat en la gestió d’equipaments públics.
Fomentar l’economia productiva en detriment de l’especulativa.
Incrementar iniciatives de suport a l’autodeterminació fent front a la simbologia i festivitats espanyolistes

Poble en transició

Aturar la construcció dels laterals de la C-32 evitant que trinxin la Vall de la Riera.
Oposició frontal a l’ARE (Creació de 2.000 noves vivendes).
Crear una economia de proximitat com a alternativa a la crisi capitalista.

Pobles sostenible

Fomentar l’autonomia alimentaria i saludable: afavorir la producció i el consum de productes locals i de temporada.
Crear una xarxa local d’energies renovables bio-gas i biomassa
Riera viva: recuperar l’ecosistema natural i fomentar la seva vessant educativa
Anar cap a un nou model de gestió de residus més sostenibles, basat en la reducció i recuperació de materials.

Actualment la CUP està el·laborant el seu programa municipalista i es compromet a tractar els punts citats com a prioritaris.